Το διήμερο της Τρίτης, 23 και Τετάρτης, 24 Ιουνίου 2026, εορτή του Γενεσίου του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου, πανηγύρισε κατά την εκκλησιαστική τάξη ο Ιερός Ενοριακός Ναός Γενεσίου Τιμίου Προδρόμου στο νησί Καστός.

Το απόγευμα της Τρίτης , 23 Ιουνίου 2026 και ώρα 7.30 μ.μ. εψάλη ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετ᾽αρτοκλασίας και θείου κηρύγματος. Νωρίς πρωί της κυριωνύμου ημέρας κατέφθασαν στην Ενορία Καστού ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Θεόφιλος, συνοδευόμενος από τον Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο, Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Αθανάσιο Κοσμά και χορεία κληρικών της Ιεράς μας Μητροπόλεως. Αρχικά εψάλη η Ακολουθία του Όρθρου και ακολούθησε η Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας, πλαισιωμένου από κληρικούς μας. Το παρόν μεταξύ άλλων έδωσε ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Λευκάδος κ. Ευτυχίος Ζουριδάκης και πλήθος ντόπιων προσκυνητών αλλά και επισκεπτών από τα γειτονικά νησιά του Καλάμου και της Ιθάκης. Τον θείο λόγο κήρυξε ο π. Αθανάσιος ο οποίος αναφέρθηκε στο πρόσωπο και το έργο του Προδρόμου του Κυρίου μας Αγίου Ιωάννου του Βαπτιστού. Στην συνέχεια, κλήρος και λαός λιτάνευσε την ιερά εικόνα του εορταζόμενου Αγίου Ιωάννου έως την προβλήτα του νησιού όπου έγινε Δέηση και ευλογήθηκαν οι προσφερόμενοι άρτοι. Πριν το πέρας της Πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον εφημέριο της νήσου, Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Γεώργιο Δέλλα καθώς και τα μέλη του εκκλησιαστικού Συμβουλίου για την αβραμιαία φιλοξενία και ευχήθηκε σε κλήρο και λαό έτη πολλά κι ευλογημένα δια πρεσβειών του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου και Βαπτιστού εκφράζοντας παράλληλα ιδιαίτερες ευχαριστίες κι ευχές προς τους μόνιμους εκείνους κάτοικους του νησιού οι οποίοι χειμώνα καλοκαίρι κρατούν ζωντανή την ενορία του μικρού νησιού της μητροπολιτικής μας περιφέρειας.